fikat

Idag efter jobb ioch dagis åkte vi hem till Ådi och Ou och fikade eftersom Ådi fyller år idag :-)
Livsfarligt att åka dit,Ou bjuder ju på så himla mycke gott (INTE nyttiga saker kan jag lova)
Proppmätta va vi när vi åkte hem ;-)
Barnen var supertrötta efter dagis,så dom åkte i säng redan vid 7.

Sen har de inte hänt så mycke mer. Är skittrött jag med,ska strax hoppa in i duschen sen blire sängen.
Upp tidigt i morrn. En jobbdag kvar,sen e jag ledig en dag. Sen jobbar jag fredag,sen ledig helg ;-)
Har tagit semester denna helg nämligen,moahaha....
Var meningen att Neo skulle få ha sitt barnkalas denna helg,men vi hade missat att Jocke ska jobba,så barnkalaset blir alltså inte nu i helgen men nästa. Ska skicka ut inbjudningar oxå,jag vet att jag e lite seg.
Vi tänkte låna lokalen häruppe vid oss och ha barnkalas där,men vi får ju aldri tag i hon som har hand om den,och man lär ju lixom veta innan inbjudningskorten ska ut...

Jaja,på torsdag blir de kalas för familj och sådär.
Mycke kalasande nu ;-)

Näää,nu SKA jag gå å fixa... nattinatt :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon som har hand om lokalen jobbar nätter om jag inte minns fel.. testa å ring vi sex sju tiden på kvällen:) jag tror olle gick dit tillslut å knacka på..

2009-04-22 @ 11:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0