en heldag

hemma hos min mamma har vi haft idag. Mysigt :-)
Min bror fyller år i morrn så de va lite kalas där idag.
Åkte dit i förmiddags så kom Joxen förbi efter jobbet å fikade lite han oxå.

När vi kom hem fick jag värsta städnojjan så jag har städat som en galning här hemma. Bytt gardiner i sovrum och kök. Plocka undan vinterkläder å fram me vårkläder. Stövlar,överdragsbyxor,fingervantar,fleecekläder fan å hans moster :-P
Fint blidde de här hemma iaf. Finns en fördel me PMS ;-)

Slänger in lite bilder från idag!


födelsedagsbarnet



Neo med sin morbror :-)



Liam blev lite trött




sara och erik



Måns


busungen :-)


mami :-)
Tänk att den taniga människan har klämt ut mej,ha ha.



Nyvaken Liam :-)

Nu ska jag fortsätta min städnojja här hemma!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

du kan ju fortsätta här när du är klar med dina städfasoner hemma ;)

2009-04-07 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0