en dag kvar

Till jag e ledig. E ledig bara en dag iofs men alltid något ;-)
På fredag ska vi hem till svärmor och käka när jag slutat jobbet. Sen på lördag ska vi hem till olle å erika.
Käka, dricka lite vin och umgås. Ska bli skitskoj :-))

Ska snart fixa iordning kidsen inför natten. Dom vakna så himla tidigt imorse,så dom e jättetrötta nu.
Har skruvat ihop studsmattan idag oxå,de va poppis kan jag lova :-))

Ååå,idag kom Neo hem å va lessen för han inte fick vara med och leka. Skär i mammahjärtat kan jag lova .-((
Tänk att de ska börjas så tidigt sånt där me att nån inte får vara med.

Nu ska jag mysa me mina killar innan dom ska sova!!

Kommentarer
Postat av: maria

stackars lilla älsklingen!! förstår att det känns=( barn är ju som sagt grymma...

2009-04-07 @ 20:39:14
Postat av: erika

har du premiär hoppat nå?? stackars neo:( ja fy vad sånt hugger i hjärtat:( snacka om att blod e tjockare än vatten..

2009-04-07 @ 20:39:33
Postat av: Jeanette

ja vet hur de känns, lilly kom hem gråtandes i en hel vecka för hennes s.k bästisar fryst ut henne o andra jävla fittungar som vart elaka mot hon. blää för elaka barn. jag blir så jävla förbannad.

2009-04-08 @ 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0