äntligen

Är dom mina. SOM jag har letat. Så fanns dom hela tiden på kupolen. Tänkte till å me skicka me en jobbarkompis en beställning för hon skulle åka till sthlm nu i helgen ;). Men nuuu så bor dom hos mej. Tror jag ska sova med dom inatt. haha




Aj loooove them :-)))



Idag har jag jobbat.

Började inte förrän halv 3 idag,så jag å pojkarna myste massor i morse.

Sen kom vejron hit å drack kaffe å babblade,de va skoj :-)

Gick med kidsen till dagis,sen åkte jag å köpte mina älskade pjucks :-)

Jocke å kidsen har vart hemma hos becca å pär å grillat. Aaaavis var jag :-)
Pär va snäll å hämtade mej efter jobbet,jag orkade bara inte cykla :-P

Nu ska jag snart kolla på kill bill 2.

i morrn blire husgung!


Kommentarer
Postat av: Nagge

Coola skor!!

2009-04-25 @ 10:11:16
URL: http://ronyaponya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va snygga skorna va!!!!!!! Hoppas vi ses i möra

puss

2009-04-25 @ 21:49:56
Postat av: Maria

Jättesnygga skor =)

Hoppas du hade skoj på husgunget!

KRAAM

2009-04-26 @ 20:39:28
Postat av: Ingrid

Väntar o väntar på en uppdatering snart... men men så är du ju en upptagen gammal kärring också tydligen ,, hahahah ;-) Puss på dig med! Min blogg iallafall: http://iddeh.bloggagratis.se om de inte stod som länk... ha det så bra ,ses på jobbä!!! =)

2009-05-09 @ 09:34:15
URL: http://iddeh.bloggagratis.se
Postat av: Malin

nu jävlar va de dåligt me uppdatering här!!! =(

2009-05-10 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0