toppenkväll

Oj va vi hade skoj igår. Blev en riktigt lyckad kväll,me massa skratt å dans,hi hi. Å precis sådär lagomt full,så man verkligen har skitsköj :-) Kvällen gick på tok för fort tycker jag :-)))
Kom väl hem vid 20 över 3,efter att ha mölat fyllemat på centrumgrillen,ha ha. Va GANSKA mycke folk där kan jag säga.

Jobbat idag,DE va segt vill jag lova. Kom ju i säng vid halv 4,å 7 vaknade kidsen här hemma. Å även om Jox gick upp me dom så har jag hört dom HELA morronen,när dom har bråkat å skrikit. Skitungar :-)
Så jag har inte fått många timmars sömn inatt *gäsp* Trodde jag skulle somna i kassan ;-)

Nu blire å slappa. Å svulla en massa onyttigheter som chips,dipp å ben å jerrys glass,ha ha.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja tyckte de lukta bakfylla på kvantum i söndags. haha, skoja.

2008-09-29 @ 09:35:37
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0