sjuklingar

Igår när jag kom hem från jobbet,så var jocke typ däckad. Han gick å la sej nästan på en gång,stackarn. Han hade ju vart hemma å vabbat för Liam som oxå är dålig. Båda hostar bokstavligen så dom kräks :-(
SÅ idag har jag vart hemma å vabbat för Liam,å Joxen har vart hemma å vart sjuk.
Hoppas dom blir friska snart jäkla dagisbaciller.

Så här hemma har de vart tvärlugnt idag kan jag säga.
Neo är dock pigg,så han har lekt me Nova typ hela dagen. Dom har så roligt ihop,så himla kul att se :-))
Nu ska jag kika lite på sex and the city,sen blire sängen!

Kommentarer
Postat av: Line

Ja nu sprutar bacillerna.. fy sjutton! Hoppas att du klarar dig!

2008-09-10 @ 10:15:52
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: Soya

Krya på dina grabbar.

Kram

2008-09-10 @ 19:31:59
Postat av: Lotta

mm sjukdom här me,men då är de ja,inga barn än så länge ta i trä

2008-09-11 @ 10:33:49
Postat av: Becca

Usch stackars killar..och stackars dig som måste ta hand om dem !! :-) Hoppas du får vara frisk iaf, sen måste vi ses snart!!! Massa kramar

2008-09-11 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0