måndag igen

Blää,va helgerna går fort när man e ledig.
Vi har iaf haft en superhärlig helg.
I fredags var vi ju barnlediga som sagt,verkligen välbehövligt och mysigt :-)
Sov läänge i lördags,sen hämtade vi barnen runt tre-tiden.
Åkte ner på marknaden där vi mötte upp vicki,magnus och barnen :-)
Gick runt där och kikade ett tag,köpte lite smått å gott som vanligt.
Sen köpte vi med oss at och åkte hem till Vicki och Magnus där barnen lekte järnet,å vi fikade å babblade :-)

Igår var vi hem till Becca å co och hälsade på i deras fina hus. Såå avis,hi hi.
Träffade lilla Vanjah för första gången oxå,SÅ himla liten å söt :-)))
Fick massa gött (och onyttigt) fika ;-)

Idag har jag jobbat. Jox och barnen har vart lediga. Lyllos dom.
Dom kom å hämtade mej när jag slutade. Neo ville genast åka hem till Elias och leka,så de fick han göra.
Vi andra åkte hem. Jag slocknade på soffan,å när jag vaknade var jag själv :-P
Jox å Liam hade oxå åkt hem till Rebecca och Pär.
Barnen hade haft jätteskoj  å lekt en massa.
Så kul nu när även Benjamin och Liam leker me varann :-))

Nu ska jag hoppa in i duschen,alles svettig efter 2 mil på cykeln :-P
Sen blir de sängen,är skit trött.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0