lite nya bilder

Igen,ha ha..
Lovade ju att ta bättre bilder på köket,så nu har jag gjort det.
Dock ska de dit en list längst upp,å silicon längst ner,så riktigt klart äre inte ;-)
MEn här e bilderna iaf





Juu va skitiga våra skåpluckor såg ut.. ja ja.. ha ha

Fick hem mina nya brillor idag,vad tycks? Jag gillar dom iaf :-)) Beställde på nätet,funka skitbra,å kosta endast 395:-
Hos optikern betalar jag närmare 3000:- för brills,så liiite skillnad kan man säga.



Vilken glad uppsyn va? ha ha,jag e pisstrött.

Så här ser de ut i Neos rum just nu,gullungarna kikar på tecknat :-)
Trötta efter en dag på dagis.



Jox har vart hos läkarn idag. 3 sorters penicillin går han på för bla bihåleinflammation. Trevligt värre.
Sjukskriven en vecka. Han kan då aldrig bli vanligt förkyld som alla andra,ska va nå ordentligt skit han åker på jämt.
Vekling. *fniss* ;-)

Nu ska jag ta hand om trötta barn.


Kommentarer
Postat av: Becca

Det är såå läckert i ert kök. Förstår att ni är nöjda!! Och du e läcker i dina brills!! Vaddå skittrött...så vill jag också se ut när ja e skittrött isåfall ;-)



Krama pojkarna från mig

2008-09-16 @ 19:43:08
Postat av: Line

Toksnyggt kök!!

2008-09-16 @ 20:19:43
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: Lotta

jätte fint i köket ju!o brillorna va fina de me =O)

2008-09-16 @ 21:33:50
Postat av: Jeanette

snygga brillor, ja ha oxå nya fniss

fint kök ni har.

de vart cappucino (vet ej hur man stavar) i vårt kök.

2008-09-17 @ 15:34:33
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0