ledig dag

IDag har jag och barnen vart lediga. En riktig mysdag har vi haft :-)
På förmiddagen va vi ute i lekparken här ovanför å lekte. Killarna hade jätteskoj,å jag tog en massa bilder som jag inte fört över till datorn än ;-)
Var sååå underbart väder ju!
Hem,åt mellis,sen fick Liam sova middag. Jag å Neo kollade på cars-filmen medans han sov. Jag slumrade lite ;-)
Sen lagade jag mat,å sen gick vi till Rebecca å barnen. Va ute i lekparken där,sen va vi inne en stund.

Jox kom å hämtade oss när han slutade,så åkte vi till skomakaren med mina ett par stövlar.
Köpte dom förra hösten,å nästan på e gång blev klackarna helt nedgångna,trodde de va hopplöst fall faktiskt,men han sa att de gick å fixa,så då blev jag glad,älskar dom :-))
Sen gick vi till systemet å handlade lite cider till mej,då de e utgång på lördag :-) Hela huset blire,skoj!
JAg ska dock upp å jobba dagen efter=mindre skoj. Menmen,smällar man får ta :-P

Sen hem,laga mat,duscha sen iväg till kupolen med becca på kupolen kvällen.
Maria joinade oss oxå :-)
Jag hittade då ingenting. Örhängen å strumpbyxor :-P
Sen jeans till Neo.
Hade velat ha ett par likadana till Liam,men fanns ej i hans strl. Så nu sitter jag här med dåligt samvete för att jag inte köpte nåt till honom :-(

Nu ska jag strax gå å sussa. Börjar inte förrän 14.30 i morrn,skönt!

Kommentarer
Postat av: veronica

OO skojj med husgung vi ska också ut.=)))

2008-09-26 @ 08:23:28
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0