kors i taket..

Vet ni vad jag ska göra nu?? Lägga in en massa bilder ;-)
Få se hur många jag orkar med.. Har ju från typ hela sommaren som jag tankat över :-P

Jag börjar iaf med bilderna från mallis,för dom bilderna vet jag att svärisarna vill se ;-)

första måltiden på mallis :-)







Sen var de raka vägen till poolen :-)









på hotellrummet







drinktajm (Liam och Jox sover middag)


obs på bilden nedan håller jag i jox mammas väska,så ni inte tror att jag e färgblind som blandar rött å färgen på mitt linne,ha ha)


Neo fick glass :-)


på väg mot hamnen för att äta :-)




cool sandskulptur


Liam njuter å bilfärden :-P


la familia


leker me adam


hammarbäckare :-)


fräknig.. ha ha


the beach

Observera boobsen i bakgrunden :-P







ne,tar resten i morrn,orkar inte med flera nu.. :-P
Eller jo ett,ni måste ju få se Neo i sina glasögon,så himla söt :-)



För övrigt så är jag så nyfiken hur de går för Sara H som förmodligen ligger inne på BB nu... Iih hoppas bebisen har kommit nu,tänker på dej gumman!

Kommentarer
Postat av: Linda

Guu vilka härliga kort.Ni verkar ha haft de kanonskönt!!!Och jag tycker du är så fin när dina fräknar kommer fram.



Och Neo är ju så söt i sina glasögon.Han ser så stor ut...Kram

2008-09-13 @ 21:21:31
Postat av: Maria

Massa fina bilder!

Åh gulliga Neo va sööt han va i glasögonen!

Puss

2008-09-13 @ 21:38:22
Postat av: emelie

åhh guud vad sööt du är med alla fräknar!!!

Är otroligt avundsjuk på alla som har fräknar!

2008-09-14 @ 18:39:34
Postat av: Jeanette

Neo passa jätte bra i brillorna. sötpotatis!!

2008-09-15 @ 08:12:09
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0