dag 1

Idag har jag kört igång med cambridge igen. Nu ska alla äckliga semester kilon bort :-P
Ska köra minst 2 veckor tänkte jag. Få se hur länge jag pallar,känns rätt tungt idag måste jag säga,ha ha.
Jaja,de ska nog gå bra,lite karaktär har man ju faktiskt ;-)

I morrn e jag ledig. Ska bli himla skönt. Förhoppningsvis blir Jox ledig oxå,men vi får la se :-)
Ska iaf träffa Linda å co i morrn,ska bli skoj.
Sen på tors eller fre ska vi leka me katja,emil å kidsen :-))
Är ledig i helgen oxå,sköööönt. Fast de trökiga är att Jox jobbar,så vi får se vad jag å barnen hittar på :-))

Nu sitter skitungarna i badkaret. Jox skrubbar för fullt,ha ha.
Skulle köpa jackor idag åt dom efter att jag slutat jobbet,men gav upp ganska snabbt.
 2 skrikande ungar som vägrar prova kläder,gaaah.
Får väl frysa då ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0