bara för de

Bara för att jag har vart så dålig på att uppdatera,så tänker jag göra de 2 ggr på samma dag idag. Ha ha.
Nu är lunchen avklarad iaf. Vart falukorv i ugnen. Helt ok. Me broccoli till. Fick även en lunchgäst här,Nova käkade lunch me oss,hi hi. Neo och nova käka massor,Liam inte mycke som vanligt :-P

Nu e de lugnt här. Liam tittar på Nova och Neo som spelar tevespel :-) Men nu ville dom visst kolla på film i stället. Wallie eller va den heter.. den nya disney (?) filmen..
Jox letar film för oss till ikväll.
Blir tacos å en massa mys för oss här ikväll. Jox är ganska hängig,håller kanske på å blir sjuk?
Ska strax åka till kupolen en sväng. In på apoteket bla.
Försökte få joxen å åka till smedjebacken med mej,å kika efter stjärnkuddar. Men lyckades inte då han inte känner sej helt 100. Typiskt :-P
Får se om jag lyckas bättre i möru ;-)
Nä,sminka på sej sitt ansikte nurå.. ha ha

Kommentarer
Postat av: Soya

Ja, jag kollar varje dag nästan och du är bra seg på att uppdatera :(

2008-09-08 @ 12:06:36
Postat av: Becca

Hoppas ni fick en mysig filmkväll!!? ;-)

Vi får se till att ses snart sakna

2008-09-08 @ 15:37:50
Postat av: Jeanette

annakarin, varför tar inte du ett körkort? ja e sugen som fan. men ha inte råd =(

2008-09-09 @ 18:23:05
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0