tredje

Idag är tredje dagen med C då. Har gått ännu bättre faktiskt :-))
-4,7 kilo i morse.. Hur mycket vatten kan man ha i kroppen?? :-P
Känns super iaf!! :-)

Jag blir dock ganska störd av denna diet.. När vi kom hem från jobb och dagis idag,satte jag igång med att baka pizza åt killarna. Efter de så gjorde jag kladdkaka och sockerkaka. Vaddå mani?? Luktar du gaaaanska gott kan jag säga ;-)
Killarna har göttat i sej kladdkaka med grädde framför bee-movie som jag köpte åt dom idag. Så nöjda så :-))

Snälla Linda kom hit med smaksättare till vatten som man får blanda i. Sååå trök å bara dricka vatten ju,blä!
Tack snälla du :-)))

Börjar känna av halsen.. Säkert nå skit på G. Men de e inget som hindrar mej,tycker nästan de e lättare å köra detta när man e sjuk eller förkyld,då har man ju ändå ingen aptit ;-)
Nu blir de mycke bloggande om C,men de e frivilligt å läsa ;-)


Nu ska vi snart natta kidsen här!!
Älskar mina darlings :-)))

Kommentarer
Postat av: Soya

jag blev skitdålig 3e dagen på C.



btw, hur lång tid tog det innan Liams ammningsmaraton gick över då?

2008-10-02 @ 20:42:59
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Jeanette

va duktig du e! ja vill oxå, men ja får inte för emil. ja blir ju så ond när ja går på de där. men tro för guds skull nu inte att de e han som bestämmer här hemma, de gör JAG. men inte när de gäller bantningsmedel. snyft.

2008-10-03 @ 07:57:37
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0