sminkad

IDag har jag vart ner på stan å blivit sminkad av Maja,hon går den utbildningen på stan ni vet. Så himla duktig e tjejen,fick en massa tips :-))
FÖrst så sminkade hon halva mitt ansikte,sen fick jag sminka andra halvan.
Efter de så sminkade hon om mej helt. Skithäftigt. Va mycke man kan göra med smink alltså. Är riktigt avis på henne,hon e superduktig :-))
Tog en bild nu när jag kom hem,kan visa sen :-)

Annars har jag vart sjuk hela veckan. Men nu börjar jag känna mej som människa igen,så i morrn ska jag gå och jobba.

Försökte få tag på Emma,skulle behöva lite hjälp me halloweenutstyrsel,men hon ville inte svara :-P

Ska gå ner å måla bord å stolar nu. Jox slipade av de igår,å jag målade ett lager då,de blev sååå bra. Nu ska de målas en eller 2 ggr till,sen äre klart. Kommer bli riktigt fint. Vitt blir de så klart :-))
Att vi inte gjort detta tidigare säger jag.

Uppdaterar senare me bilder!

Just ja,ska iväg senare idag å hämta 2 söta nallar som jag beställt åt killarna i julklapp (vetevärmarnallar)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

åh va spännande me bilder!! skynda skynda!!

2008-10-23 @ 16:38:45
Postat av: Becca

Hörde att du blev skitsnygg!! Eller menar förstås ännu mer skitsnygg :-)

2008-10-23 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0