ledig

Idag e jag ledig. SKönt!
Killarna vaknade dock 6 i morse,som vanligt *suck* :-P
Fast vi låg i sängen å myste i säkert en timme innan vi gick upp,tänkte at dom skulle somna om,men icke ;-)

Jaja,har fått lite gjort på morgonen iaf,tvättat,plockat ur en diskmaskin,dammsugit,å snart ska jag torka golv.
Snälla Emma kommer hit sen,hon ska ju hjälpa oss me halloween grejerna.
Ska bjuda henne på lunch när hon kommer.
Iiih va spännande,snart får dom ju bebis :-)))

I lördags var vi på husgung. Förfesten va sååå himla kul. Mina härliga jobbarkompisar var här,såna jag jobbar med nu,å såna som jag jobbat med förut. Så himla härliga brudar,man kan ju skratta ihjäl sej åt dom alltså.
Sen kom även min faster och en kompis till henne,stefan och hans tjej,å en kille som hette martin.
Skitkul hade vi.
Sen gick vi ner på husgung,där var de oxå kul. Emellanåt.
Jag å Joxen va väl en aning överförfriskade och började bråka,som vi alltid gör när vi blir för fulla typ :-P
Först blev jag svartsjuk. Sen blev vi sams. Å sen fick jox nå svartsjukeryck.
Å stackars svärmor stor där å skulle medla (svärisarna va oxå ut,skitkul å träffa på dom)
Jaja,dagen efter va de glömt iaf ;-)

Prata me Linda dagen efter å skratta så jag trodde jag skulle kissa på mej. Hon hade bla  dansat me toapapper under skon,gunilla hade ramlat raklång på golvet å lega å sprattla å vråla finnjävel åt gubben som knuffa henne. LOL
Låter kanske inte så kul så här,men känner man gunilla så äre kul,för hon är väärldens raraste å snällaste,så jag har så svårt å se henne ligga å vråla såna saker.
Tror alla som var hemma hos oss va lika fulla,ha ha.

Barnen var hemma hos mormor,å de hade gått så bra så. Jag jobbade dagen efter,och det var en nära döden upplevelse kan jag säga,men jag tog mej igenom den dagen oxå.
Brukar ta de väldigt lugnt när jag ska jobba dagen efter,men denna gången blev de inte så :-P

Den här veckan är fullspäckad.
Idag kommer ju emma som sagt. Syrran å måns skulle oxå kika förbi.
I morrn kommer maria å nocke barnen å hälsar på efter jobbet.
På fredag ska vi träffa katja,emil och barnen,sen ska vi ha måns sovande här så syster får vara lite barnledig.
På lördag äre halloweenfesten,å på söndag är de kalas för Malte som fyller 1 år :-)
Puh,de var den veckan de :-)

Nu ska jag fixa lite mellis till kidsen.
Dom sitter å kikar på en ny film dom fick igår :-)

ååå Liam nyss då.
Jag höll på å dammsuga i köket.
När jag kom in i v-rummet ser jag en full bajsblöja på v-rumsbordet,å liam sitter i soffan å har smetat bajs i heeeela soffan. groose. fattar inte va de är me den killen och bajs alltså. sist hade han ju lagt en bajskorv på mitt nattduksbord,bläää.
snacka om att man har sanerat *kräks*

nåja,mellis var det.

Kommentarer
Postat av: Malin

meeen..undra varför inte ja va bjuden..jävla task!! höhö.kan ju tänka mej underbara ica kärringar på gasen¨på gunge..hahahahaha.tror ja träffa några av dom fan..hihi.

men vilken skitunge...hahahaha.

2008-10-29 @ 13:47:18
Postat av: Jeanette

hahaha va trevligt =P

2008-10-29 @ 13:50:34
Postat av: Lotta

Ja tro nog han ha de efter dig ja,me tanke på va du o Netti gjorde när ni va mindre.Prutta i ett påskägg o stängde in den... mm jo men de kommer nog fr dig!

2008-10-29 @ 22:35:10
Postat av: Emmma

Skrattar så jag dör åt bajsgrejen...

2008-10-30 @ 20:22:22
URL: http://emmasideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0