ledig

Härligt med ledighet även om de bara är en dag. Har haft 3 jobbiga dagar nu,så idag är de extra skönt =)
Barnen vaknade dock 5.30,men men.
Liam sover middag,och vi väntar in rebecca och barnen som ska komma å hälsa på oss :-)
Senare idag kommer även Syster och Måns,sen skulle Katja,Emil å barnen komma på eftermiddagen.
Fullt hus hela dagen,men de är bara kul :-)

Saknar min darling bara som är å jobbar :-(
Han är min stora kärlek den mannen,så himla glad att jag har honom :-))
Å våra underbara bustroll så klart .-))

I helgen ska jag jobba,ser jag inte fram emot,men har väl inget val antar jag :-)
Nästa helg är vi lediga tillsammans,ska bli så skööönt. Bara MYSA.
Tills dess ska jag ha börjat äta igen oxå.
Nu har jag gått ner 8 kilo. Känns helt underbart kan jag tala om :-))
Jocke vill bara att jag kör till å med tisdag,då har jag kört 2 veckor,men jag skulle vilja köra till fredagen,alltså 3 dagar till,men vi får se. Drygt å köpa för en hel vecka för att man bara vill köra 3 dagar till.. Fast de kanske man inte behöver,nån som vet? Eller har du påsar att sälja jeanette?? ;-)

Nu ska jag tina fikabröd,snart dyker dom upp :-)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack för en supertrevlig dag och allt SUPERgott fikabröd som jag fått proppa i mig...kommer nog drömma om dina brownies inatt :-) Hoppas ni fick en skön eftermiddag

P&K

2008-10-09 @ 20:59:21
Postat av: Jeanette

haha nää, har druckit upp allihopa. slängde typ 10 påsar för några månader sen, men de va bara äckelsmaker.

2008-10-10 @ 06:58:24
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

ja mer än gärna, men fikat hoppar ja över, ha blitt så tjock gråter

ska fråga mamma om hon bjuder mig på 2 veckors cambridge. om inte 3 fniss

ja ska börja simma i maserhallen. hahaha. vilken syn. men ja måste.

2008-10-13 @ 19:43:57
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0