Jahopp

Då har ytterligare en helg gått då. Har faktiskt vart en väldigt mysig helg fast jox har jobbat måste jag säga.
I morse sov vi till halv 9 igen,lyx!!!
Sen gick vi upp,killarna fick sin morgonvälling framför bolibompa.
Sen bakade vi på förmiddagen,ha ha. Otippat va? Jaaa,men de e skoj. Tycker kidsen oxå så :-))
Vi bakade en till sats me bullar,eftersom syster å mami klämde i sej typ alla när dom va här igår,ha ha.
Sen bakade vi stora syltkakor med blåbärssylt i.
Igår bakade jag även dumlekakor,å Jocke käkade massor,ha ha så dom var tydligen godkända ;-)

Lagade lunch,sen kom Maria,Victor å Malte hit =) Tryckte i dom en massa fika oxå,ha ha.
Kul me sällskap :-)) Malte e såå himla söt,hi hi.

Sen när dom hade åkt spelade jag å Neo lite tevespel medans Liam sov middag.
När jocke kom hem så åkte vi hem till Olle å Erika med en massa fikabröd,ha ha.
De var uppskattat. Vi (ja inte jag då) har fikat å babblat en massa,å kidsen har busat och lekt.

Åkte å handlade på vägen hem,sen har de vart de vanliga. Kvällsmat,tandborstning osv. Nu ligger båda barnen.
I morrn e Jox å barnen lediga,men jag ska jobba,så de blir tidigt isäng för mej!

Ha ha förresten. 1 November ska vi på en stor halloween fest i munchenbryggeriet (stavning :-P)
Idag fick vi veta vad vi ska vara utklädda till (festarrangörerna som bestämmer åt alla)
Jox ska vara en insekt,å jag ska vara ett FLÖTE. Ha ha hur f-n klär man ut sej till ett flöte?? Tips mottages tacksamt :-D Carro du kanske har nå tips som nyss har vart skalman?? ;-)


Kommentarer
Postat av: Becca

Ett flöte???? HaHAHA asg Glöm för guds skull inte att ta kort.

Dktig du är med C också...ska nog ta mig en promenad förbi dig nån dag å smaka på nått av det goda ni bakat :-)

Kramis

2008-10-05 @ 22:04:37
Postat av: Line

Haha va skoj! jag får ta mig en funderare på det där flötet :)

2008-10-06 @ 05:58:12
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha ett flöte,jösses!när du fixat de vill ja se bilder på de..inge tips.finns många olika flöten ju..

2008-10-06 @ 07:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0