ha ha

självklart är det i WASAbryggeriet vi ska på fest. I'm blond :-)
Precis kommit hem från jobbet,tröööt som vanligt. Var å köpte mer C oxå.
7 kilo hade jag gått ner i morse,wohoo :-))

Ska strax laga lite mat till jox å barnen,eller ja,kycklingen i redan inne,ska göra ris,currysås och broccoli till det.
Liam å Jox myser,å Neo gick hem till Nova. Sa han då iaf,man vet aldrig me den lille filuren :-)

Nån som har nå göttit recept å ge mej? Vill baka,ha ha.

Nu ska jag iaf hämta posten,Jox orkar inte fast jag tjatar grr.

Kommentarer
Postat av: Nagge

Hello, ja jag har provat kakan och den är god. Inte så där jättesöt å sliskig och inte helt utan smak utan alldeles lagom tyckte jag. Jag tog mandel istället för valnötter. Både i och uppe på. Det var gott!

2008-10-06 @ 22:10:35
URL: http://ronyaponya.blogg.se/
Postat av: Jeanette

ja vill oxå banta!!!

har du fått nå hett tips om hur du ska klä ut dig te flöte???

2008-10-08 @ 07:57:28
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0