förkyld AB

JAg är helt genomförkyld. Fy f-n va drygt =/ Fryser som 17 oxå,skulle inte förväna mej om jag har feber.
Så idag blire lugnt värre här.
Igår hade vi iaf skit trevligt!!
Maten va jättegod,och vi skrattade så vi nästan kissade på oss när vi spelade buzz. Ha ha så jäkla roligt spel.
Köpte de igår till PS3. Kan jag verkligen rekomendera till er som inte testat., Hur jäkla skoj som helst.
Bäst va ju världens sämsta förlorare Jeppe. Ha ha
Det måste göras om SNART!!

Å Näää,jeanette,jag e inte bakis. Drack bara 2 cube ;-)

Nu ska jag bädda ner mej i soffan med mina söner å kolla nån film!
Jox sover än,hans tur att ha sovmorgon.

Älskar min underbara familj <3

Kommentarer
Postat av: Line

Ja Buzz är verkligen tokskoj!!

Trök att du är sjuk =(

2008-10-19 @ 11:34:20
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej.



Tack... jag kan göra en häst åt dig om du vill... det har jag nog tid med.. När vill du ha den och vilket namn och datum ska det vara på.

Vilken färg på rosetten?



Oj vad smal i ansiktet du var... syns verkligen... kram

2008-10-19 @ 18:53:57
URL: http://emmasideer.blogspot.com
Postat av: Jeanette

vilken dag va de ni skulle på halloween fest? ha du hittat flötkläder? haha

2008-10-21 @ 13:01:40
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Becca

Fint det blev på bloggen. Krya på dig nu så vi kan ses snart. Puss

2008-10-22 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0