blir galen

Ja de blir jag på min son. Igår när jag var på jobbet så hade han rikat på väggen inne i sovrummet+hela mitt nattduksbord. Med en röd penna så klart. Jag skällde på Jocke när jag kom hem å frågade varför i all världen han gav honom pennor när han vet att han ritar överallt.
Gissa vad som hände idag?? Han lyckades få tag på en pennjävel så klart å målade fullt på våran vita byrå i hallen,panelen i köket och ena listen mellan köket å hallen+lite på väggen i hallen. Jag blir tokig. Dessutom va de en RÖD närkpenna så de gick ju knappast att få bort fast jag upptäckte de på en gång. Nu har han alltså målat på alla väggar i hela huset. Skitunge.
Begriper inte VAR han lyckas hitta pennor när vi gömmer dom så fort vi ser dom????
Gaah.
Har iaf gått ner 6,4 kilo. Nån lycka i eländet..
nu kommer Linda o co!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0