bättre

Idag har de gått bättre med C. Dock måste jag ju ha enorma mängder vatten i kroppen,för från igår till idag har jag gått ner 3 kilo. Hmm,vet ju att de e enbart vatten,å de känns ju ganska mycke???
Nåja,har som sagt gått mycke bättre än igår :-)
Linda kör oxå C så vi får peppa varandra.
Jox har oxå vart ledig idag,så vi har haft en riktig mysdag. Först fick jag sovmorgon till efter 10,lyx :-))
Sen packade vi ihop oss och åkte till lager 157 i sågmyra. Handlade varmare jackor till barnen,e svinkallt på mornarna ju,urss. Sen vantar,ensnygg mössa till Jox,och en top till mej :-)
Efter de vart de fika för alla utom mej,ha ha.

Sen åkte vi hem å städade lite,fixade mat,sen gick vi ut med barnen. Gick ut i skogen me dom,de tycker dom är superskoj. Å jag tycker de e jättemysigt :-)) Skönt å röra på sej å få en massa frisk luft.
Så fick dom varm oboy när dom kom in,å kika lite på film. Mysigt :-))

Pappa å co kom hit på kvällen å hälsade på :-))
Dock va ungarna i sitt ässe å bråkade å skrek,ha ha. Dom var väl trötta ;-)

Hann inte träffa Linda å dom idag,så de ska vi göra i helgen i stället,de ser vi fram emot :-))

Har verkligen haft en såndär riktigt mysig familjedag. Älskar min familj så oerhört mycket!!!! 


Kommentarer
Postat av: Line

Det lät som en riktigt härlig dag!!!

2008-10-01 @ 21:02:33
URL: http://carowine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0