äntligen helg

Fick sovmorgon i morse. Sååå skönt :-)
Så himla skönt å va ledig. Är dock genomförkyld,men men..
Va iväg å handlade i förmiddags.
Lördagsgodis till kidsen,lite grejs som vi ska ha till ikväll.
Åkte hem,lagade lunch.
Fick en liten lunchgäst vid namn Nova :-)

Sen har vi städat lite här. BArnen har lekt jättesnällt på NEos rum.
Nu sover Liam middag,och Neo och Nova kollar film å käkar popcorn :-)

Jag har precis vart ute å gått en timme. Hur skönt som helst =)

Ikväll kommer Jeppe,emma lundell och pernilla hit å käkar å spelar lite buzz. Några öl slinker de säkert ner oxå :-)
Thaimat ska vi laga. Kyckling med jordnötssås,jasmineris och en god sallad bjuds det på :-)
Nu ska jag väcka Liam!
Ha en härlig helg!

Förresten,stort tack till Nagge som fixat så fint på min sida :-))
Sen är ju C-kuren avslutad nu oxå. -10 kilo slutade det på,så jag e mer än nöjd :-))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

bakfull idag?

2008-10-19 @ 09:44:11
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0