2 veckor

Har jag kört C nu. 9 kilo har jag gått ner :-)))  Skulle ha kört sista dagen idag,men jag var till Britta å köpte påsar för 3 dagar till,så jag börjar äta på fredag :-) KAnske hinner gå ner några hekto till,ha ha.
Egentligen skulle jag vilja köra ännu längre,men jag får inte för Jox :-P

Idag har vi jobbat. Tröööött var jag i morse. Liam vaknade dock en halvtimme före väckarklockan *suck*
Har gått super för barnen på dagis. Peppar,peppar tycker jag dom har hållt sej friska länge nu :-)

Jobbar i morrn oxå,sen e jag ledig på onsdag. Då ska vi hem till Albin på kalas,han har ju blivit stor kille och fyllt 3 år :-) Längtar maaaassa till helgen,då e vi lediga både jag å Jocke. Ska bli så himla skönt.
Hoppas på att de blir fint väder,så man kan greja lite ute.
På lördag kommer emma å jeppe hit. Vi ska käka nåt gott å spela buzz. Kanske Lars å Pernilla skulle komma oxå. SKOJ! På fredga ska ev jag å syrran på bio,annars blire nästa vecka.

Nu ska jag kika på californiacation å desperate housewifes som jag har laddat hem. Ska bara tvätta bort min ansikts mask först ;-)
Barnen sover redan,dom var riktigt trötta!
Puss på alla jag tycker om :-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

puss tebaks. fniss

buzz e kul o spela. OM man e nykter, annars blir ja så trött.



2008-10-15 @ 08:14:10
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0