vilket ringande

Har setat och ringt runt nu på morronen. Min nacke e inge bättre,å jag sover INTE bra på nätterna.
Ringde vårdcentralen,som hänvisade till en sjukgymnast,eftersom deras doktorer var så dåliga på just nackar..Wow tänkte jag,finns de NÅT dom kan på jax då? I think not. Sen sa hon även att om jag hade så ont så jag behövde träffa nån eller få nåt utskrivet ändå,så kunde jag ringa igen. Ööh,varför ringer man dit från början,för att de är kul??
Ringde iaf dom 3 nr jag fick,men dom hade inte tid förrän den 20:e.
Ringde tillbaka till vårdcentralen,fick ett nr till en annan sjukgymnast.
Ringde de nr men dom har inte telefontid förrän kl 14. Gaaaah.
Hata sjukvården!!!!

Sååå. Fortsättning följer. Eller nåt.

Mina barn e på dagis idag,dom skulle egentligen ha vart lediga eftersom de är min lediga dag,men dom fick gå ändå,kors i taket eftersom min nacke är som den är.

Nu ska jag försöka vila en stund igen,sen fortsätta ringandet sen,grrr.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mäh knepiga de är på Jax... Jaaa låt dom gå på dagis,roligare där än o va hemma me mamma ;O)

2008-11-12 @ 11:15:53
Postat av: Veronica

ring till läkarhuset 228008 där får man tid fort

2008-11-12 @ 14:28:02
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0