trött

Idag har det vart en vanlig jobb och dagis dag för oss. Är så himla trött nu.
Jox börjar 6 denna vecka,så de e jag som får gå me barnen till dagis. Lagom kul sådär strax efter 6 på morronen. Brr. Lyllos Liam som får åka vagn ;-)
Neo frågade i morse varför vi skulle till dagis mitt i natten,de e ju så mörkt.
Sen e han mörkrädd när vi går oxå stackarn. Han tycker de e läskigt me all skog längs vägen.
JAg tyckte själv skogen va otäck när jag var liten. Jag var livrädd för älgar av nån anledning. När vi åkte bil å de var mörkt så kollade jag som en galning efter älgar åt alla håll. Undra om pappa kommer ihåg de *fniss*

Barnen somnade tidigt idag. Bra de för vi ska upp tidigt i morrn oxå.
De blir nog tidigt isäng för mej och Jox oxå.

Nä,kika lite på teve å ta fram kläder åt barnen tills i morrn bitti är vad som gäller nu.
Gonatt på er :-)


Kommentarer
Postat av: Emmma

Hej.



Ring när du vill hämta bara... jag jobbar bara torsdag denna vecka.. kramar

2008-11-17 @ 23:21:14
URL: http://emmasideer.blogspot.com
Postat av: Soya

Hoppas vi får till en fika då runt jul.

Kram på er!

2008-11-18 @ 00:48:49
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: jeanette

ja e rädd för mörker och skogar än idag!

2008-11-18 @ 07:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0