tidig morgon

Japp,halv 6 slog barnen upp sina blå.
Mindre pigg var jag kan jag lova.
Liam var inte heller pigg,han hade världens vredesutbrott.
Först skulle han ha välling,å va sååå arg för den inte blev klar fort nog.
När den var klar blev han ännu argare för de var tydligen fel flaska?
Han skulle ha en BLÅ flaska,men grejen är att vi har ingen som e blå..?
Han kastade iväg flaskan rakt över golvet å lade sej ner å vrålade å sparkade som om han vore besatt av onskan själv.
Å ljuvliga trots. Den killen kommer ge mej mina första gråa hår kan jag lova.
När han till slut fått i sej vällingen efter många om och men,så blev han världens goaste igen.
Då ska han pussas å kramas hela tiden.

Sen har vi jag städat lite,bäddat rent i sängar,lagat mat,packat kläder som jag sålt på tradera.
Liam sover middag nu,men de är dags att väcka honom snart. Jag bävar kan jag säga,han är inte direkt glad när han vaknar.
Sen ska jag rensa ur lite mer av mina kläder å slänga ut på tradera.
Hade 4 auktioner som gick ut igår,som blev 621:- sammanlagt.
Inte illa pinkat för kläder som man inte använder :-)

Ååå jag blev så glad igår. Fick sms av söta Sara. Hon Martin och lilla Stella kommer hit å hälsar på oss den 22:a december. Ska bli SÅÅ himla kul. Har inte sett Sara på evigheter,å stella har jag inte träffat alls än.
Jocke blev oxå jätteglad när jag berättade de för honom. Så de ser vi fram emot.

Nåt mer vi ser fram emot,är att förhoppningsvis om alla har råd å så,så ska vi åka utomlands me Rebecca å hennes goa familj till hösten. Hoppas verkligen de blir av,de skulle ju va helt underbart.
Neo tjatar nästan varje dag om att han vill åka till Mallorca igen,så han skulle nog bli överlycklig :-))
Så kul när dom kommer ihåg det oxå.

Nu ska jag väcka det lilla monstret,sen baka kladdkaka som vi ska bjuda på när katja o co kommer :-)

Kommentarer
Postat av: Line

Hahaha låter som ett pms-utbrott!! :D fast han är ju kille och lite väl ung så diagnosen är kanske missvisande :D

2008-11-21 @ 10:03:19
URL: http://carowine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0