Ryggakuten

Dit har jag vart idag. Gav upp de där me sjukgymnaster å vårdcentral,och ringde ryggakuten igår istället. Fick en tid idag kl halv elva hos Örjan som jag var till sist.
Trodde han skulle ha ihjäl mej när han bände och vred på min nacke,men jag överlevde.
HAn sa att de va tur att jag kom,för jag hade en massa knutar och låsningar i nacken och ena axeln. De knakade till å me i min arm när han lyfte på den :-P
Jag ska fortsätta käka (jockes) pronaxen i några dagar till,ut och gå,och undvika att lyfta. Så inom ett par dagar trodde han att jag skulle vara fit for fight igen.
Nu känner jag mej ganska mör,men de känns redan bättre. För den här gången :-P

Annars e både Neo å Liam totalt genomförkylda. IGEN. Jox fick hämta Liam från dagis igår,Sara ringde och sa att han var så hängig och varm. Å idag har Neo blivit förkyld med.
Avskyr denna årstid,me alla förkylningar och baciller.

Jag har precis kika klart på sista delen av Tila Tequila. Så himla bra ju,hon e ju så jäkla snygg :-D
Tyckte dock hon valde feeeeel person ;-)
Nån mer som tycker de e bra?
Tror jag ska plöja igenom första omgången oxå,har inte sett den ännu.

Men nu ska jag gå å lägga mej och sova. Om de går,Neo ligger i vår säng,brukar inte bli så bra sömn då. Men han vaknade å va så lessen å förkyld å ynklig,så de e klart han ska sova hos oss.
Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Line

Är hon tequila på mtv? isåfall lyckades jag precis se en scen när det var catfight :) Vansinniga var bruttorna.. ;)

2008-11-14 @ 10:03:07
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: Veronica

vad bra att du fick hjälp med nacken hoppas att värken håller sig borta nu då..=)

2008-11-15 @ 09:02:03
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0