ny vecka

I morse fick jag bege mej själv ut i snöstormen,brrr.
Jox och barnen var lediga. Skönt för dom! Var en aning avis kan jag säga.
Trodde jag skulle blåsa bort,huuu.
Spelar ingen roll hur mycke man klär sej,man fryser ju ända in i märgen!

När jag slutade kom mina 3 favorit killar in,så handlade vi lite.
En massa frukt ville dom ha,så de blev fruksallad när vi kom hem.
Postade ett tradera paket oxå. Skönt när allt är ivägskickat :-)

Sen har vi inte gjort så mycke mer.
Myst tillsammans framför Horton :-P
Jag å Jox har kikat lite i alla leksakskataloger som dimper ner i postlådan,och kollat vad vi ska köpa till barnen.
En massa skoj fanns de :-)

Jag å Joxen köper nog inga julklappa till varann i år. I stället ska vi köpa en varsin ny dator.
Jag ska köpa en laptop :-)) 
Nu ska joxen duscha me kidsen därnere,så jag ska fixa iordning välling tills dom e klara.
I morrn kommer Maria,Nicke och barnen hit,KUL :-))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

de e samma här, ja o emil köper ej te varandra i år. köper hellre te barnen.

2008-11-25 @ 07:28:16
Postat av: Becca

Laptop, vilken lyx :-) Hoppas ni mår bra

kramar

2008-11-25 @ 19:24:18
Postat av: Anonym

Såå skoj att ses idag gumman.Nu får vi skärpa oss o ses oftare! Pusss

2008-11-25 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0