lugnt värre

Ja här är de lugnt idag. Vi har nyss kommit hem. Vart å köpt lördagsgodis till kidsen,sen blev de AT-pizza. Riktigt längesen vi åt de,så de va gott :-)
Va in å köpte present till en jobbarkompis oxå. Ska dit ikväll,hon ska ha fest,hon har precis haft stor renovering i sin lägenhet,så de ska bli spännande att de. Köpte ett mosaikfat,lite ljus,å lite annat grejs,som jag satt ihop åt henne. Blev faktiskt fint :-)
Jag blir dock nykter ikväll när dom andra partar loss. Känner verkligen inte för att festa,så jag blir bara där en stund.

Min nacke e myyyycke bättre iaf. Så himla skönt. Nackspärr är INTE nåt jag vill vara med om igen,fy då =/
Nu ska jag mysa lite med min härliga familj :-))
Hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Soya

Ha så kul ikväll.

Kram

2008-11-15 @ 19:26:38
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Becca

hej gumman. vad skönt att höra att din stackars nacke är bättre. Hoppas vi kan ses nått i veckan så kan jag ju passa på att massera lite ;-)

puss

2008-11-16 @ 12:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0