längesen

Jag la in bilder på killarna väl?
Tänkte göra de nu. Mina älskade ungar :-))

Myser framför en film i Neos rum :-)


mellis i Neos rum. Ha ha kan tro att dom sitter där jämt *fniss*
Men när man e sjuk kan man få bli lite bortskämd tycker jag :-)






Kort från förra månaden,innan klippning :-P










de var det de :-)

Liam sover middag,vi lär väl väcka honom snart för i morrn är de dagis igen.
Och Neo är hos Nova och leker :-)

Ska börja me lite sen lunch tror jag!
Ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Nagge

Söta pojkar!! :)

2008-11-16 @ 18:49:21
URL: http://ronyaponya.blogg.se/
Postat av: Soya

Åhh sötpojkarna.

Dom växer ju så det är galet.

Fika mellan den 23-26 december?



Kram

2008-11-17 @ 00:29:19
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: jeanette

va stora dom har blivit!

Neo är så söt i sina brillor!

I vår familj har alla brillor utom Lilly, stackarn, hon vill verkligen oxå ha. och ja som skulle kunna döda för o få slippa mina.

2008-11-18 @ 09:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0