husgung

Ja så blir det idag. Är egentligen inte så där jättesugen,hade planerat å bara va hemma å mysa hela helgen.
MEn alla ringer å tjatar,så jag faller för grupptrycket.
Kerstin,Inger,erika,Ullis,Flatis å Malin är de som drygar sej. Ha ha
Dom ger sej inte heller,så de e lika bra å hänga på :-) När man pratat me den ena,så ringer den andra.
Dock blir de en LUGN kväll känner jag,för jag orkar inte vara bakis i morrn.
Nu ska jag ta ur våran hembakta pizza ur ugnen.
Vi har bakat kakor idag oxå. Syltkakor. Jox favorit ;-)
Sen ska vi även baka pepparkakor =)
Har satt upp julgardiner i köket+ljustakar och stjärnor. Mysigt :-))

Kidsen sov till halv 10(!!!!) i morse. Rekord!!
Nu ska vi käka,sen ska jag mysa me min UNDER`BARA familj innan jag ska iväg!

Ha en trevlig första advent :-))

Kommentarer
Postat av: veronica

have fun too night!!!

2008-11-29 @ 16:11:12
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0