bb-besök

Idag när vi slutat jobbet,och hämtat barnen åkte vi in till BB och hälsade på nya lill-kusinen. Sååå himla söt. Å jag blir så bebis sugen ;-)

Lite bilder











Alla bebisar grinar när dom kommer till mej. Ha ha

Carl heter den lille mannen som inte va så liten. 4300g å 53 cm.
EN stor bebis kom ut ur en liten Emma,hi hi :-))

På vägen hem åkte vi in på citygross å handlade lite.
Killarna fick en varsin film,som dom har kikat på nu på kvällen.
Liam fick teletubbies,å Neo tom och jerry.
Blev SENT isäng för dom. Men de gör inget för dom e lediga i morrn.
MEn de e inte jag,jag börjar kl 6,så nu ärre sängen.
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Line

Sjukt söt, men kan man bli något annat med sånna fina föräldrar?

2008-11-28 @ 10:08:27
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: Malin

men JÄÄÄVLAR va lik jox han va!! men såg sen att de inte va så konstit..haha

2008-11-28 @ 11:08:25
Postat av: Soya

Nämen har dom fått barn?

Hade jag ingen aning om.

Hälsa och gratta!

2008-11-28 @ 22:15:43
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0