äntligen

Å i morrn e jag äntligen ledig. SKÖNT. Den här veckan e jobbig tycker jag. 3 tidiga mornar på raken när man ska iväg själv me 2 trötta griniga ungar på morronen. Men nu e de gjort,i morrn e jag ledig! Härligt värre kan jag lova.
Då ska vi bara myyysa jag å mina goa barn. Joxen jobbar ju tyvärr :-(
Syrran å Måns skulle nog komma hit en sväng,å på em kommer katja å emil å barnen. SKoj :-))
Ikväll blir de luuugnt här. Kika lite på teve å surfa lite. Sen sooova.
Barnen vaknar säkert tidigt i morrn. Dom brukar göra de när dom gått upp tidigt flera dagar på raken.
Jaja,de spelar ingen roll,för vi behöver iaf inte stressa iväg nånstans :-)

I morrn MÅSTE jag åka å hämta Morgans dop present oxå,som jag beställt av duktiga Emma :-))
Skulle ha hämtat den idag egentligen,men hann inte med det tyvärr.

Nä,nu ska vi lägga trötta barn!

Ha en mysig kväll :-))

Kommentarer
Postat av: Veronica

gud vad skönt att vara ledig..

är avis på dig..

Själv måste jag ta mig igenom ett snigelpass på sjukan...PUST.

Tack för grattiset.=)

2008-11-20 @ 08:19:54
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0