sugit värre

Å jobba när de är sånt här fiiiint väder.
Ringde hem på eftermiddagen,då skulle joxen å ungarna ner å grilla hos erika å olle o co,vaddå avis man blev,buhuuu...
Aja,vi ska grilla i morrn hos oss så dom e förlåtna ;-D

Jox har blivit sjukskriven 2 veckor för sin rygg. Så han ska helst inte lyfta alls nu på 2 veckor.
Då hade britt-marie på dagis sagt,att ja är du sjukskriven så är de ju helt andra tider som gäller (hon mena alltså kortare dagar) öööööh,vaddå idiot hon är??? De är ju inte så att han är hemma å har semester lixom??!!
Nån som hört talas om att man ska ha barnen hemma om man själv e sjukskriven??? Man FÅR väl snarare INTE ha dom hemma då lr? ÅÅååå aj hate her,så himla dum i huvet. Ska göra de så förbannat lätt för sej hela tiden. Våra barn e på dagis typ 3 dagar i veckan,å då har dom inte ens långa dagar,så vad är problemet??
Jocke sa iaf att hon kunde glömma de,å att dom kommer som vanligt,ha ha.

I morrn ska jag till ryggakuten igen oxå. Vaddå misärfamilj vi är,ha ha.

I morrn fyller min darling 31 bast. Hipp hurra för han :-D

Tvättmaskinen e lagad nu oxå (minns inte om jag skrev att de va nå fel på den?)
De va bara nå stopp i nån slang,e väl jag som tvättat nå olämpligt ;-)
Så nu kan vi tvätta igen,sköööönt :-)

Sara,jag hittar inte klänningen på HM's hemsida,är jag blind lr??? Är jag säkert :-)

Nu ska jag kolla på desperata fruarna =)

Kommentarer
Postat av: Line

Men det lät då helt vansinnigt!!
Det är allt jag får ur mig idag.. vansinnigt!

2008-05-05 @ 22:02:42
URL: http://carowine.blogg.se
Postat av: Nagge

Om man är sjukskriven på heltid så har man rätt till att ha barnen på dagis HELTID! Så ni kan lämna de där varje dag om ni så vill å den där tanten kan stoppa upp nåt där ingen annan varit tidigare! *asg*

2008-05-05 @ 22:04:12
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: jeanette

ni kanske ska anmäla hon. hon verka ju inte gilla barn. tror hon ha valt liiite fel yrke i livet.

2008-05-06 @ 06:43:20
Postat av: Soya

Den kanske bara fanns med i senaste vårkatalogen som kom igår?

2008-05-06 @ 19:52:17
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Soya

Sidan 6 under kategori klänningar, men den finns bara i svart i online-shopen. Skumt!

2008-05-06 @ 19:56:55
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0