slut som människa

Uuuuuuscha va jag har vart trött idag.
Igår jobbade jag 7-15. Hem,laga mat till trötta griiiniga barn. Stoppa barn isäng,tillbaka till jobbet på kvällen på ett möte som höll på till efter 22. Sen upp imorse igen å jobba 7-16.30.
Blää va trött jag är,urss.
Efter jobbet va vi iaf iväg å köpte mer golv,så i morrn ska vi lägga i hallen,sen får vi se när v-rummet bli av.
Kommer bli så fiiiiint :-D
Vi har en igelkott som bor under vår altan. Sååå himla söt :-D
Men inte särskilt snäll,jag gick ut å skulle ge honom lite mat,då fräste han som f-n åt mej,jag blev nästan rädd ju,ha ha. Rädd så klart den lilla stackarn. Jag älskar igelkottar,dom är så himla söta :-)
Nä,nu ska jag lägga mej å läsa lite!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du skulle fräst tillbaka så den vet vem som bestämmer... Hårt bits dom oxå,passa fingrarna!!

2008-05-22 @ 07:55:11
Postat av: Line

men elaka jobb =( dom har inte hört talats om dygnsvilan märker jag =(

2008-05-22 @ 10:23:25
URL: http://carowine.blogg.se
Postat av: Kati

De kan va lite ilskna de rackarna, men jag håller med dig, igelkottar är himla söta!
Jag antar att vi får se lite bilder sen när golven är klara :-)

2008-05-23 @ 21:06:21
Postat av: Soya

När tänker du uppdatera då? *morr*

2008-06-03 @ 21:53:20
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0