slut på helgen

Japps,återigen har en ledig helg susat förbi :-((
Längtar sååå tills i sommar då vi får vara lediga tillsammans!!

Idag var de Joxens tur å få sovmorgon. Kidsen sov dock till 8,så jag klagar inte ;-)

Myste å kikade på bolibompa i morse,sen gick Neo å lekte me emil å simon.
Lagade lunch medans Liam sov middag,ringde hem Neo,men då satt han redan å åt hemma hos dom,ha ha.
Efter maten gick jag joxen å liam oxå över dit,drack lite kaffe å snacka skit :-)

Sen gick vi upp till rebecka å co en sväng,å sen åkte vi till katja,emil och barnen :-)

Efter de så åkte jox å barnen hem,å jag å gunilla gick hem till en jobbarkompis på ljusparty.
Köpte 3 vita jättefina höga värmeljusstakar,som man även kunde vända på å ha som vaser :-)
Sen luktagott värmeljus till de oxå.
Hon bor sååå fint våran jobbarkompis så man blev ju helt sjuk. Vitt,vitt vitt öööverallt. Vita trägolv,vit panel i hela hallen,vit trappa,sen alla möbler gardiner å så. Ja ni förstår :-) HUR fint som helst,precis så som jag vill ha. Sen värsta poolen. Vaddå avis man blir ;-) Verkligen drömhuset :-)

Imorrn ska jag jobba 12-20. Så ska jag på möte innan de,blää va trökigt... Så jag ska dit redan till 9.30 *suck*
Aja,what to do...

Kommentarer
Postat av: Line

De där ljuspartyljusen luktar sjukt gott! och håller faktist jättelänge.
Urk för en sådan lång dag på jobbet, hoppas att den rinner på tokfort!
Ja det blev en del shoppande.. har ju haft nästan helt köpstopp i någon månad nu för att jag ska kunna köpa lite grejjer nu. Satsade på saker som inte springer ur modet så lätt.. för nu vill jag ju kunna använda dom så länge som möjligt :)

2008-05-04 @ 22:12:05
URL: http://carowine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0