skulle ha

Igår satt jag hät å skulle tömma kameran,skulle ha lagt in en maaassa bilder tänkte jag. Men hårddisken va full,så kunde inte tömma kameran???
Nu orkar jag ej,så de får bli en annan dag.
Har megaskallebank,för ungarna har vart sååå dryga hela dagen. Pissväder säger jag,dom blir så här när dom får vara inne.
Idag har vi vart å hälsat på i olle å erikas nya hus. Supermysigt va de,sååå avis,hi hi :-))
Sen va vi till coop å handlade lite golv,så olle å joxen har lagt halva köket nu ikväll,så ska dom fortsätta i morrn. Kommer bli skitsnyggt :-DD Blev så sent,så grannarna blir väl inte så glada om man sågar den här tiden kanske ;-)
Köpte till hallen idag oxå,men ska iväg å köpa till v-rummet nu i veckan.
Längtar tills de blir klart,blir sån himla skillnad!!

Igår va vi till Maria å Nicke å hälsade på. Fikade lite å ungarna fick busa :-)
Sen kom Måns å Syster hit å sov hos oss.
Jag å syrran kikade film,å joxen va å hjälpte olle lägga golv i deras kök :-)
Nu ska jag strax sussa,har så förbannat ont i huvet!!
Älskar min underbara family!!!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

ja hiskeligt hemskt väder igår. men idag ser de ut att ha återgått te de normala *fniss* solen tittar fram o inte ett moln så långt ögat kan nå.

2008-05-19 @ 06:54:12
Postat av: veronica

oo skojj att det blir lite golv..vad blev det för färg då?

2008-05-19 @ 12:19:25
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Kati

Japp, det var samma hus. Vi var där vid 17-tiden... Vad tyckte Jox om huset då?

2008-05-20 @ 20:54:55
URL: http://kati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0