mör

Ja,idag har jag vart skapligt mör i ryggen efter mitt besök hos kiropraktorn igår.
Tyvärr fick jag vara i mejeriet HELA dagen å lyfta en massa,eftersom de va inventering idag.

Jox å brödera bus kom å hämtade mej på jobbet. Vi handlade lite,så åkte vi hem. Städade lite sen gick vi  hem till Olle å Erika å co å drack kaffe.
Sen åkte Joxen å köpte mat,vi orkade inte laga.
Liam däckade i soffan innan Joxen hann hem me maten,å han vägrade vakna,fast jag både böt blöja å bar upp honom. Lillskrutten,måste vart jättetrött :-)
Neo somnade snabbt han med,snacka om kvällströtta barn :-)

Jag fick ett ryck här på kvällen å målade över de Liam har ritat på väggen i hallen. Passade på att måla över alla andra märken å skit som ungarna gjort. Få se hur de ser ut i dagsljus sen,ha ha.
Nu är även trappen klar,ÄNTLIGEN ;-)
Eller ja,"räcket" uppe är kvar,men den tar jag sen när vi målar om övervåningen IGEN ;-)

Tänkte även måla de han har ritat i v-rummet på 2 väggar,grr (konstigt att sånt bara händer när jag inte e hemma ;-)) men de orkar jag inte nu,är skit trött. Får bli en annan dag.

Ledig i helgen,ska bli sååå skönt!
I morrn ska vi bjuda hit olle å erika+barn på antingen grillat eller tacos,beroende på väder. Gött vilket som :-)
Sen har snälla farmorn köpit cirkusbiljetter,så de ska vi gå på me kidsen :-)

Nu ska jag sova,ska upp halv 5 i morrn,urkk.

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad du är duktig som målar å grejjar!!! Själv orkar man inte ens städa skrivbordslådan
:-)

2008-05-01 @ 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0