ledig i morrn.

Å de ska bli såååå skönt :-))
Skittrökigt å jobba idag. Jobba 7-16.30.
Tror jag håller på å blir sjuk.

Efter jobbet så kom Erika å hämtade upp mej. HAndlade lite,sen kikade vi in på jysk på vägen hem.
Hem å satte igång våran stora nya dubbelgrill som Joxen köpte igår,så kom Erika,Olle å barnen hit å grillade :-))
Sen kom även Emma Jeppe å Sampan å grillade me oss. Sååå gött :-) Trevligt me sällskap :-D

I morrn blire ganska fullt upp.
11.30 har jag tid hos ryggakuten (han va sjuk sist jag skulle dit)
15.15 har Neo tid för 4-årskontroll.
sen efter 18 ska jag ner å klippa å färga hår :-))
Däremellan ska papi o co komma å gratta Joxen som fyllde år igår :-)
Sen ska vi även grilla i morrn,ha ha.
Undra om grillen kommer gå varm i sommar *fniss*

Nyss sett på en film. Den va jättebra,men så hemsk,fyy. Baserad på en verklig händelse.
An american crime hette den.
Se den vettja.
Nu ska jag kramas me min underbara sambo.
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Soya

Gratta Jox från oss!

2008-05-08 @ 10:19:51
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Kati

Det är verkligen gott med grillat! Får nog bli grillning nu i helgen för oss också :-) Hoppas du kryat på dig och slipper bli sjuk! Kram

2008-05-08 @ 12:11:21
URL: http://kati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0