äntligen helg

Såååå skönt å va ledig helg. Å sååå skönt att Joxen oxå e ledig samtidigt :-))
Jobbade över 2 timmar idag,va så himla mycke å göra.
Sen handlade vi tacosgrejer när jag slutat.

Somnade ett par timmar när jag kom hem. Sen kom syrran,måns,olle erika och barnen hit å käkade tacos :-)))
Supergött å jätteskoj å ha dom här :-))
Syrran å måns sover kvar här i natt.

I morrn ska vi som sagt på cirkus,sen ska vi till katja å emil å barnen å umgås :-)
Egentligen skulle vi lagt in bänkskivan i helgen,men ärligt talat så orkar vi nog inte. Vill bara va ledig å umgås å mysa me min familj. Har ingen inspiration alls till sånt känner jag. Kan du inte skyffla över lite inspiration vejron??? ;-)

Nu är de läggdags!!

Ha en underbar helg,för de ska vi ha :-D

Kommentarer
Postat av: Line

Ja ta & skippa bänkskivan, den försvinner igenstans! :) Mys & ha det tokbra i helgen!

2008-05-03 @ 11:58:32
URL: http://carowine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0