ååå vill ha!

På bilderna från förra helgen har jag en "militärgrön" jeansklänning från hm på mej. Jag VILL VILL VILL ha den i jeansblå oxå. Finns inte i min strl på hm,buhuuu.
Sofia ska åka till valbo idag,så hon skulle kika där,håll tummarna e ni snälla!!
Aj lav it!!

JAg har pissont i min rygg.. Trodde den skulle gå av när jag reste mej ur sängen :-(
Skitrygg!
Blir att ringa ryggakuten igen på måndag. Blää.

Om ett par timmar ska vi på cirkus. Erika ska med+barn. Sen ska Tilde å Katja oxå me :-)

Liam ligger å sussar,Neo e ute å leker. Han ser man knappt röken av nu för tiden,han e ute jämt :-)
LEker massor me simon å emil,men även med en tjej som heter Fia som e jämngammal me honom.
Hennes pappa har jag haft som gympalärare i skolan. Sonny broman,remember Maria? JEanette oxå kanske kommer ihåg... å Carro :-D

Nu ska jag plocka ihop lite nere å fixa iordning mej!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jeanette

haha nää, mitt minne räcker inte så långt tebaka =O nä men ja va ju aldrig på gympan. så inte så konstigt att ja ej minns han kanske *fniss*

2008-05-03 @ 13:43:29
Postat av: Line

Hm.. undra om ni hade honom.. men att vi fick någon annan, och att vi i vår klass var lite avundsjuka på er för att ni fick honom?
Lycka till med klänningen!

2008-05-03 @ 15:19:44
URL: http://carowine.blogg.se
Postat av: Veronica

skyfflar över massa energi för att renovera.=))
äntligen funkar nätet igen.=)

2008-05-03 @ 20:13:49
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0