pannkakor

I morse vaknade kidsen 5.30. Woho.

liam har iaf sovit inatt,så jag kan väl inte klaga egentligen      :-P
Dom senaste nätterna har han vaknat mellan 2-4 å gapat å skrikit till halv 6 tills vi har gått upp typ.
Fattar inte varför han aldrig kan SOVA.

I morse kl 7 stod jag å stekte pannkakor till busarna. Tänkte att dom skulle äta de till lunch,men vid 9 fick dom syn på dom å ville ha,så dom åt 2 var då :-)
Dom får väl äta de till lunch sen med.

Nu sover Liam middag,å jag ska packa ihop grejor till pojkarna. Dom ska sova hos farmor å farfar idag,eftersom både jag å jocke jobbar i helgen.

idag jobbar jag bara 14.30-20..

nä,packa nu då :-)

Kommentarer
Postat av: Lottisen

mmmmmmmm pannkaka!! träffa din syster me liten idag =O)

2008-03-28 @ 16:15:40
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0