ledig helg

Iaf för mej. Jox var ledig igår,men jobbar idag.
Jag kör C igen,så då ärre lite tråkigt me helg tycker jag. Självklart mysigt att vara ledig me familjen,men ja ni fattar.
Har kört en vecka idag,och de har faktiskt gått jättebra.
Ska köra minst en vecka till iaf,sen får vi se. Jag har inte alls mycke kvar nu tills jag är på den vikten jag hela tiden strävat efter. Sen får man ju se om man e nöjd då,de blir man väl troligen aldrig ;-)
Så här "lite" som jag väger nu har jag då inte vägt på många många år. Typ högstadiet.. ha ha.

Idag kommer syster å Måns hem oxå. Saknar dom såååå :-))
Va in till BB å hälsade på i fredags igen,han e ju såååå söt!!
Tyvärr så har jag inga bilder,eftersom jag glömde kameran då oxå,åkte direkt från jobbet :-(

På tal om jobbet,så gruvar jag mej till i morrn. Är helt övertygad om att jag beställt på tok för lite mjölk...
Nåja,jag har ju faktiskt inte gjort nån tabbe hittills,så de skulle väl komma förr eller senare...
Vågar inte ens åka dit å handla,vill inte se eländet :-P

Igår så va iaf Neo hemma hos Samuel å lekte i flera timmar. Jag trodde nämligen att de var då han skulle dit på kalas,men de var tydligen idag,ha ha. Han fick iaf stanna kvar å leka där :-)
Jag och Liam var ut på en långpromenad medans Jox skjutsade Neo,sen efteråt gick vi hem till morfar o co å hälsade på.
På kvällen var jag in till Katja å Emil å kika på melodifestivalen. Jag har inte kollat på ett enda avsnitt,men katja e ju besatt av de där.. ha ha.
EFteråt skulle vi kika på en film,men både jag å Katja somna i soffan *fniss*
Vaknade vid 20 i tolv,så då gick jag in. Men då sov alla redan här hemma.

Nu e Neo på kalas iaf. Farmor hämtade han precis eftersom Jox jobba.
Liam ligger å sover,å jag har precis rensat bland kidsens kläder.
Cheeeses va kläder dom har alltså.
Jag med för den delen. Ska rensa en massa grejer jag me å slänga ut på tradera. Är ju ganska mycke som blivit för stort kan jag säga.

GRATTIS till Vejron oxå,är de inte idag du fyller gumman???

Kommentarer
Postat av: Veronica

hihi du kom ihåg jo det är idag..
tanks babe..=))
Nu äe jag hela 27 år gammal.
vad duktig du är som kör c HEJJA HEJJA.
Pöss

2008-03-09 @ 13:36:19
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: tete

grattis till systersonen!

2008-03-10 @ 14:03:06
URL: http://eseret.blogg.se
Postat av: Kati

Jaha, då är det väl dags för mig att berömma dig igen ;-) Har du förresten sett den där filmen än (Gone, baby, gone)? Vi har den liggandes hemma, men har inte kollat än...

2008-03-10 @ 20:50:23
URL: http://kati.blogg.se
Postat av: Ida

Åh! Då ska jag ta och flirta med henne sen! =)
Dom är ju supersöta, har letat som sjutton, men inte hittat.. Eller så har dom varit slut när jag letat. Med min vanliga otur ;)
Jättesöta korta på lilla Måns också! :D

2008-03-11 @ 21:25:46
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0