längtar

Åh va jag längtar tills nästa vecka. På fredag åker jag,Jocke,svärmor,svärfar+jeppe på kryssning. Ska bli så himla kul!!! Barnen ska vara hemma hos min mamma fredag-söndag. Våran första barnfria helg,de ni ;-)
Ska bli riktigt roligt :-D

Igår var jag ledig,så då åkte jag å kidsen hem till mami å hälsade på. Sara å Måns va där oxå,så jag passade på å mysa massssor ;-)
Sen på kvällen va jag å Gunilla ner å kika på Sofias å Tomas nybyggda hus. Sååååååå fint!
Hon hade så fina tavlor oxå,som hon ska göra likadana till mej,weii :-D
Egentligen har hon säkert inte tid,men supersnäll som hon är skulle hon göra de ändå :-D

Idag börjar jag jobba halv 3,jobbar jag fram tills onsdag. Tråkigt :-P
På söndag äter jag sista C. Då har jag kört i 2 veckor. Har gått lite segt dom sista dagarna,men 7,5 kilo ca har jag gått ner :-) Hade egentligen velat köra fram tills torsdagen innan vi åker,men risken finns väl att man blir dålig då när man ska äta å dricka på båten :-P
Sen lägger jag hellre pengarna på lite shopping på båten,de kostar ju ändå en del C...

Nu ska jag ta hand om mina bråkiga barn :-P

Kommentarer
Postat av: Jeanette

stefan åker oxå nästa vecka, men han åker på torsdag. kanske ni ses när han går i land på fredagen. haha.
klarar du av att hålla vikten efter du kört cambridge? de gjorde då inte ja, ja gick upp mer än ja någonsin gjort i hela mitt liv =( aldrig mer bantningsgrejer. ja kör på promenader o mindre portioner istället *fniss*

2008-03-14 @ 11:05:18
Postat av: Soya

Fan Anna-Karin, du är så jävla duktig med Cambridge! Värsta inspiritationskällan ju. Puss

2008-03-14 @ 11:11:41
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Veronica

vad duktig du är gumman...pöss

2008-03-18 @ 21:50:41
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0