tidig morron.

Jepps. Strax före sex slog Liam upp sina blå i morse. Bar in honom i våran säng i hopp om att han skulle somna om,men icke. Efter en stund så kom även storebror tassande,så vi låg och myste en stund,sen vare bara å gå upp å göra välling :-)
Mina killar e verkligen inga frukost människor,dom vill BARA ha välling på morronen bägge 2. Iofs e jag å Joxen inga frukost-diggare heller så... Inte när man ska iväg tidigt iaf,e man ledig är de ju en annan sak.

Nu sitter vi å väntar på pappa/morfar.
Dom ska åka å handla,så vi hänger på,lär fixa passet till mej idag. Joxen va dit me Liam igår å knäppte kort osv,så jag ska bara lämna in papperen på Liams idag då. Sen fixa ett till mej.
En vecka skulle de ta ca *pustar ut*

Sen följer vi alltså med dom till citygross å handlar. FÅ se hur de går me Liam dock,han höll på å somna i soffan nyss..

Ska jobba mellan 14.30.20,sen e jag ledig i morrn,skönt!!
Jobbar på lördag 8-16,sen e vi bjudna på mat hos svärisarna. Kul,längesen jag var där nu :-))

Nä,ska göra oss i ordning innan moffa kommer =)

Ha ha Liam har börjat prata massa äntligen,låter så sött..

Nunne= Neo
Så när han ropar på Neo så ropar han Nuuuuuunneeeee
å Neo vrålar tillbaks: Jag heter Neooooooo. ha ha

Nä... gotta go :-)

Kommentarer
Postat av: Line

Hahahah söta ungar! :)

2008-06-19 @ 11:24:49
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: jeanette

haha va gulligt.

Trevlig midsommar!!

2008-06-20 @ 07:41:31
Postat av: Kati

Hihi, jag kan verkligen föreställa mig hur de låter... Har varit med om samma högljudda "konversation" här hemma fast då med orden: "Pappaa", "Neeej, jag heeeeter inte pappaaaaa" (när det var det enda ord Felix sa)

2008-06-23 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0