skitsjuka

Igår va jag ledig. Superskönt :-)
Killarna vaknade dock strax efter 6 :-P

När liam sovit middag ,så gick vi upp till Linda å hälsade på å kikade på söööööta lilla Morgan :-)) Cheeses va små dom är alltså,kan verkligen inte komma ihåg att mina vart så där småa,hi hi.
Efter de så åkte vi hem till Erika å Olle där vi blev bjudna på mumsgod jordgubbspaj me vaniljvisp :-)
Göttigt värre!

Idag har jag vart hemma med Liam som har haft världens skitsjuka.
Jox har torkat ett lass från golvet alles nyss *kräks*

Fick sms från Linda idag på fm som berättade att hon haft magsjuka hela natten å spytt stackarn,så de är väl där de kommer ifrån kan jag tro.
Hoppas vi andra klarar oss bara!

Nästa vecka e de midsommar oxå... uscha va fort de går..
Vi ska va hemma hos Erika å Olle å grilla osv. Ska bli mysigt :-))

Sen äre ju P&L snart,weii. LÄNGTAR MASSOR :-D :-D Kommer bli en massa som vi känner som ska ut,bla min underbara Maria :-))))

Jox försöker få hem en film åt mej,men de går liiite segt :-P

Nä,kolla va de är på teve nu,medans filmen tankar....

ÄLSKAR min underbara familj,å mina underbara vänner :-))

Kommentarer
Postat av: jeanette

här hemma e de oxå skit o spysjuka som gäller. fast de ha ju sina orsaker. ja orkar inte gå på peace and love i år. tror ja.

2008-06-13 @ 08:58:46
Postat av: Lotta

mm midsommar,härligt härligt!! men P&L njaaa de klarar ja mig utan... skitsjuka,huga då,hoppas lill killen blir frisk fort o att ni andra klarar er så klart!

2008-06-13 @ 09:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0