ny vecka

Å snaaaart snaaart är vi lediga. Hi hi .-))
Är SÅÅ trött idag. Liam har vart så dryg inatt. Jag har vart vaken sen 3 i morse. Han e ju förkyld stackarn,så de e väl därför han har bökat, Han började vid 3 å höll på ända tills jag gick upp kvart över 5. Sen jobbade jag till 14.45. Nu e jag så trött så jag skulle kunna somna sittandes.

Joxen e iväg till sågmyra med sin mamma,till nån kiropraktor(?)
Kanske blir ordning på joxens rygg oxå,man kan ju alltid hoppas. Svärmor hade då blitt jättebra iaf :-)

Igår lade golv i v-rummet äntligen.
blev kanonfint :-))
Snälla Maria var här å hjälpte oss,tack gumman :-))
Blev massa golv över,så jag försöker med operation övertalning att vi ska köra igång i Neos rum så snabbt som möjligt ,-) Går väl sisådär,ha ha. Men där skulle jag nog tillåme kunna göra själv,om jocke bara sågar :-)

Ikväll blir de lugna gatan här,kommer nog somna när ungarna lägger sej :-P
Lovat Gunilla att gå ut å gå ikväll,men jag orkar nog inte de. Pissväder oxå ju.
Har faktiskt gått varje dag sen mitt senaste inlägg,igår en och en halv timme .-)
Men idag orkar jag INTE. Får ta en promenad till jobbet i möru ;-)
Nu ska jag mysa me mina barn som kikar på piff och puff :-)

17.58

Ha ha va töntigt,ser att jag skrev mitt senaste inlägg i lördags,å jag skrev så stort att jag vart ute å gått varje dag sen dess. De va ju många dagar *asg*
Jaja,alltid en början ;-)
Nu e joxen på väg hem. Skööönt,the kids are killing me...
Har beställt en ben å jerrys,PMS:ig som jag är :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0