broken dremams

DÄr har vi vart ikväll och firat min lilla mormor som fyller 80 år idag. Stort grattis till VÄRLDENS underbaraste människa!
Liam och Joxen fick tyvärr stanna hemma,för Liam e dålig idag med. Inte i magen dock,utan superförkyld å hängig :-(
ANnars var typ hela tjocka släkten med :-))
Supergod mat. Jag åt honeymustard chicken (heter den så?) Å Neo ville så klart ha pannkaka me glass. Sen ville han ha glass till efterrätt oxå *fniss* Å jag tog en brownie.

Usch va fetto man blitt alltså,har blivit på tok för mycke goda middagar och fika med goda vänner. De sätter sina spår tyvärr. En annan går ju upp 2 kilon av å lukta på en kanelbulle :-P
Har iaf nyss kommit hem från en långpromenad med Gunilla,alltid något ;-)
Nu blire promenader eller cykling varje dag framöver,nu får de räcka me detta flootande!

Nu ska jag å Joxen kika på filmen vi aldrig kikade på igår :-)

Kommentarer
Postat av: jeanette

jaa din mormor e så snäll o gullig! måste va den bästa mormorn i hela världen.

2008-06-14 @ 09:59:34
Postat av: Lotta

Gött o floota,man lever bara en gång,så de är bästa att passa på,när ska man annars få njuta av de goa...

2008-06-14 @ 10:07:46
Postat av: Veronica

åå det är ju så gott på broken.=)

2008-06-14 @ 10:46:28
URL: http://supervejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0