brädad

Kan man ju lugnt säga att jag blivit. Jox har köpt ett playstation 3 idag,å han är ej kontaktbar om man säger så *fniss* Iofs så kan jag ju passa på å fråga såna frågor som golvläggning på övervåning å om målning i hall uppe,för han mumlar ju ja till allt nu ;-) *smider planer* ha ha

Jag e tröttare än tröttast. Inte van att jobba så här mycket dag om man säger så :-P
Men de e skönt att komma hem i tid måste jag säga :-)
Idag när jag slutade skulle vi ner å fixa pass till mej och Liam,men de var så klart stängt =/
Tänk så hinner vi inte få dom tills vi åker,nån som vet hur lång tid de tar??
Aah panik,tänk att man ska vara så seg jämt... Har kännts så långt borta lixom,men 29 juli drar vi ju,de e ju bara drygt en månad kvar...

Tog en promenad me Gunilla när Joxen va iväg å köpte spelet. Gick ner till Jax,för hon skulle hämta nå paket.
Kidsen va med ner,Liam i vagn,å Neo på ståbräda. Men Liam va sååå trött å höll på å somna i vagnen hela tiden,så Jox fick komma å hämta dom på jax,så gick jag med gunilla tillbaka.
Gick väl i 1 ½ timme ca :-)
Jag gick i mina foppadojjor,glömde byta innan vi gick,så nu har jag ont i mina trampdynor,de sviiider =/

Tänkte bjussa på ett par bilder när jag ändå e igång :-)

här sitter 4 glada busungar å käkar glass,Beccas charmknuttar å mina troll,söta va? :-)


farmor med sina 3 barnbarn :-)


bus-Liam


Neo och Jeppe myser


linslus :-)




farfar å Liam


mosters knubbo :-)




när Jox ska ta kort på mej,gör han så här.. Snällt va?? *asg*



Nää,NU ska jag sova.
Upp tidigt i morrn igen,huuu....
Nattinatt :-)

Kommentarer
Postat av: jeanette

vilka små tuttar du ha fått. haha =P

passen varierar, e de många som ska ha tar de tid, o nu i sommartid ska man va ute i tid ha ja hört. tro ja mig. kan de ta upp te en månad månne? nä ja vet ej. ring o fråga farbror potatisgris istället =)

hoppas ni hinner fixa de iaf!

vart skulle vi resa sa du?

2008-06-17 @ 22:39:22
Postat av: Line

Vart ska ni någonstans?

2008-06-18 @ 10:44:18
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: Kati

Haha, ja det gäller att fokusera rätt :-P Va smal du är förresten!!

Härliga kort för övrigt också ;-) Liam har så fin färg på ögonen ser man på närbilderna..



2008-06-18 @ 12:03:37
URL: http://kati.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha typiskt han att ta sånr kort ;-)

vad duktig du e gumman som knallar så!!! Efter forlossning hakar ja på :-)

2008-06-18 @ 17:28:38
Postat av: Line

Najnaj vi ska inte sälja :) Kanske fixa till badrummet litegranna.

Åh va mysigt med Mallis! Nu längtar jag iväg igen. Tror nästan att jag kryper ner i väskan din :)

2008-06-18 @ 22:52:38
URL: http://carowine.blogg.se/
Postat av: Lotta

ÄT MÄNNSKA!!!!!! lä fixa pass ja me,till Mackan =O) men de är ett tag kvar,ja hinner!

2008-06-19 @ 13:12:04
Postat av: tete

Fasen vad tunn du blivit! :-) Och killarna är söta som alltid! ;-)

2008-06-22 @ 11:04:01
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0