bloggtorka

Ojoj va längesen jag skrev. HAr haft total bloggtorka. Eller haft bättre saker för mej ;-)

Meeen vilket härligt väder va?? Helt underbart. HOPPAS HOPPAS de fortsätter så här hela sommaren. FÖr vissa e ju ledig i 8 veckor *harkel* ;-)
Fatta va häääärligt,vi ska vara lediga 8 veckor,wohoo :-D
Massa mys ska vi då ha!!!

Igår köpte vi biljetter till peace and love. Till fredagen. Va en massa bra som jag vill lyssna på,bla Takida å Kent.
Min mami skulle va barnvakt,å både jag å joxen e lediga. Kan int bli bättre :-))

BArnen har nyss somnat,tvärtrötta efter dagis. Jag e me skittrött,blir tidigt i säng idag.
I morrn e jag ledig iaf :-)) Hoppas de e sooool då me :-)

På måndag drar de nya schemat igång på jobbet. Jag har enbart dagtider,så de känns kanon :-)
Nog för att jag e världens morgontröttaste människa då,men de kan jag ta,jag får ju mer tid me min underbara familj :-)

Måndag jobbar jag 7-15
tisdag 7-14
ons ledig
tors 7-15
fre 6-12

VEckan efter jobbar jag

måndag 7-15
tisdag 7-14
ons 7-16.30
tors ledig
fre 14-30-20 (ok då inte enbart dagtid,men nästan ;-)
lördag 7-15
söndag 11-19

Sen kör de på sådär då,vi har 2-veckorsschema :-)

Jag e nöjd kan jag säga,finns de stackare som bara fick kvällar,då skulle jag ju aldrig se mina underbaringar.
Jox e överlycklig över dom här tiderna :-)

Nu ska jag lägga mej å läsa lite,e ju bara skit på teve,å inge roliga serier finns de å ladda hem.. eller gör de vejron? du brukar ju ha koll :-)

Kommentarer
Postat av: veronica

nää inget kul att ladda.
Vi får glassa ute i fiiin vädret istället.=)

2008-06-05 @ 09:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0